Garntesting

Gubbis har vakt denne helgen og jobber MYE, så jeg og mine 4-beinte bestemte oss for å ta det veldig med ro i dag.
Dermed har jeg fått ferdig dette:

speslue

En lue jeg strikket bare for å teste JG Naturgarn. Det var uvandt å strikke med ett garn med så stor forskjell på tykkelsen, men lua er god og varm den. Og sitter godt gjør den også.

blavattm

Så fikk jeg ferdig vottene til mamma. Strikket i Hacho.

baktusblalill

Og til sist denne baktusen som har vært en UFO en stund nå.
Denne er strikket/heklet  i Miski og Misti.

Vi har også vært litt ute i det fine været i dag og kost oss. Og det er selvsagt alltid noe som skal gjøres i huset.
Jeg skal se om jeg får begynt på en dress en venninne spurte om jeg ville strikke til babyen hennes.
Men det er flere UFO'er som hyler på oppmerksomhet også.  :O)

2 kommentarer
    1. Og der var sjalet ferdig, ja! tenkte meg det!!
      Og jeg glemte helt å finne en oppskrift på babydress, vi ble jo avbrutt hele tiden. men du finner vel en på nettet??
      Nå skal jeg hekle kanten rundt Levinasjalet mitt, så får jeg meg endelig et orange sjal!!!! Og så står kjolen for tur.
      Vi snakkes. Fortsatt god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg