Hva skjer a?

Nå er helgen endelig her! Det er Frodo veldig glad for.

frodoslov1

For han er trøtt…….

frodoslov2

……..veldig trøtt!  Vi får nå se hvor lenge han holder så så rolig.
Jeg leste at noen hadde begynt oppdrett av Doodler her i landet også nå. De sa at det var en rolig rase!!
Jeg lurer på hvor de har fått det fra! Dette eksemplaret får jeg bare tatt bilder av en skjelden gang…..når han ligger rett ut. Ellers er det i hunder hele dagen.  :O)

Jeg fikk endelig ferdig Cafè au lait mitts, både med og uten feil.
De med feil er allerede i bruk, de andre blir med på  messe neste mnd.

pulsevarmerecafe

Jeg fikk ferdig Strikker-skjerf-for-å-bruke-opp-dette-garnet-skjerfet.

militskjerf

Og jeg har begynt på kjolen min. Det kommer til å ta litt tid før jeg får den ferdig. For jeg skal være flink å strikke litt på noen ufo'er innimellom også. Pluss litt andre prosjekter også.

kjole

Hva synes dere om fargen? Den er stort sett blå, men det er bittelitt lilla i den også.

I dag var jeg innom Husfliden for å kjøpe ett nøste jeg manglet og 6 knapper.
Utrolig nok kom jeg ut bare med 1 nøste og 6 knapper!!!!! Jeg må være syk, veldig syk!!

God helg!

2 kommentarer
    1. Var du innom når jeg hadde fri? hi hi…..
      Så fine de var, og jeg kan ikke se noen feil herfra iallefall. Strikker også på en ufo nå, og der er det også feil, men da beholder jeg dem selv.
      jeg er en kjolestrikker for tiden, jeg også, men hos meg går det jo ikke i blått!! Min er i karry og pepper og da kan du jo glede deg til å se den he he. tror det blir den jeg tar med på tirsdag. 🙂

    2. Hmmm, rolig rase.. vel.. mulig han ikke helt har skjønt det sjøl???

      DU var flink, tenk å handle KUN det du trenger, wow.. imponert..

      Kjolen blir råstilig.. gleder meg til å se den ferdig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg