Høst

Jeg skrev på Strikkepinnen.com at dere kunne kjefte på meg om jeg ikke fikk ferdig litt i helgen.
Vel, noe fikk jeg i det minste ferdig :

babyteppe

Jeg fikk strikka ferdig babyteppe og heklet en kan rundt. Teppet er strikket i Big Fabel og kanten er i Alfa.

knapper

Jeg fikk endelig sydd i knapper på genseren.

sjal

Så fikk jeg heklet kant på dette sjalet.

kjorepose

Og til slutt fikk jeg strikket ferdig og montert kjøreposen. Denne må jeg riktignok kjøpe og sy i knapper på da.

Men det ble tid til litt turer i skogen med gutta også. Høsten er bare helt hærlig!

guttapatur

Her er gutta mine.

blabar

Det er fortsatt noen blåbær igjen der ute.

tyttebar

tyttebarmose

tyttebarstubbe

Og MASSE tyttebær!

blad

Se så flotte farger!

chico

Chico tar en pause i lynga.

frodo

Frodo også.

rotsopp

Jeg er ikke noe glad i å spise sopp, men jeg synes der er kule å se på.

sopper

Stilige! Ikke sant?

frodojesloss

Frodo og JE sloss om pinner.

rodlyng

Lynga er flott!

rotter

Er det dette man kaller naturlige utemøbler?

Når jeg kom hjem i dag lå det en pakke i postkassa. Det var noe garn jeg bestilte på torsdag….eller var det fredag?
Når var det du sendte meg den mailen Lykketrollet?
Uansett, det var skikkelig kjapt ekspedert! Og garnet er bare helt nyyyydelig. Noe av det mykeste jeg noen gang har kjent på. Og i en nydelig, mørk lillafarge.

garnlilla

5 kommentarer
    1. Fy flate du har vært flink.. imponert. Teppet ble jo rå herlig, og enda finere IRL.. og den babyposen.. fy søren, nydelige farger og helt skjønn.. og ja baby genseren, den er jo bare nusselig..

      Masse fine bilder, høsten er bare så herlig, naturen pynter seg for fest..

      He he herlig og nydelig garn, det består garantert kosetesten, og den fargen var jo skjønn.. og jeg sendte deg mail på torsdagen.. *smiler* og klarte å motstå fristelsen sjøl.. (foreløpig)

      Ser ut som dere har hatt en skikkelig herlig helg ja, må ta en tur oppover til helgen vi og, må sjekke om røya har kommet opp i grunnere farvann.

    2. Takk for alle kommentarene i bloggen min, Rubia!
      Såååå fine bilder. jeg elsker høsten, jeg. da er det så mange flotte farger.
      Nå er det endeleig en oppdatering i bloggen min. Har jo vært i DK på strikkefestival, men du må ha tålmodighet……….det kommer bilder av garn også, bare litt senere.
      Om jeg kjøpte noe? Ikke spør!!

    3. Flotte høstbilder! Mye fint du har fått gjort ferdig. Ofte blir ting liggende med kun montering av knapper igjen, ja. Skjer her også.

    4. Pst: det lilla garnet du har kjøpt, Abuelita, betyr Bestemor på spansk. Mulig du må til med noen bestemor-ruter….hi hi…Eller et bestemorsjal, hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg