SV pakke og genser

I dag kom det en skikkelig go' pakke i posten til meg.
SV-pakken for august.

1pakke

3 nøster Bris i nydelige farger, kakao og kaffegodt, sjokolade (som snart skal bli borte) og deilig te.
Masse takk til denne månedens SV!!

Her om dagen hentet jeg en ferdig montert genser. Knappene var ikke sydd i, men det skal jeg nok klare å få til etterhvert.

1genser

Synes den ble skikkelig søt til slutt jeg da. Er lov å skryte litt selv vel?   :O)
Jeg har faktisk lyst til å strikke en til, men da blir det på rundpinner!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg