Olje og blåbær

Vi var en tur i campingvogna denne helgen også. Så det ble litt mer blåbærplukking og oljing av platting på meg.
Og selvsagt flere fine turer med bikkjene i skogen.

Strikkemessig, rakk jeg opp begynnelsen på en hals. Feil valg av garn var grunnen. Den ble ALT for stor!
Så begynte jeg på nytt og fikk den ferdig. Jeg begynte også på en Baktus i 100% baby-lama. Kan tro den blir myk og varm. Virkelig noe å pakke rundt halsen i vinter.

Men her er i allefall halsen ferdig :

halsgronn

Mønsteret kommer ikke helt frem, men noe synes da.

2 kommentarer
    1. Heisann
      Jeg ser mønsteret helt klart, jeg. Kjempefint!
      Og den røde genseren, synes jeg du bør gjøre ferdig til jul. Blir fin i den, vet du!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg