“Ullgarn”

I fjor var min kjære i Tyrkia med datteren sin. Når han spurte om det var noe han skulle kjøpe til meg sa jeg selvsagt garn! Og la til….men IKKE akryl. Resultat……2 store poser med akrylgarn med bittelitt ull.   :O)
Jeg må jo finne på noe av dette også, så det har så langt blitt noen tepper etc. Jeg trodde jeg hadde brukt opp alt, til jeg fant noen nøster innerst i en hylle. Og de har i helgen blitt til en kjole til.

kjoleakry

Jeg burde blitt ferdig med ett par sokker i alpakka også, men så langt har ikke det skjedd.
Helgene er ikke lange nok dessverre.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg