En solskinnshelg er over

Dette har vært en flott helg. Vi tok en tur opp i vogna og har stort sett slappa av.
Vi har gått turer med gutta, fiska og jeg har luka litt og slåss med ei furu. Akkurat nå ser det ut som jeg har ett alvorlig tilfelle av meslinger på armer og bein. Ett lite tips hvos du skal slåss med ett nåltre. Ha på langbukse og genser!!!!

For dere som lurer på hvordan det ser ut hos oss i vogna….
vognforan
Det skal legges på jord og såes plen her til høsten har vi blitt lovet.
Furua på hjørnet er den jeg sloss med.

vognside
Plassen sett fra veien. Det er fortsatt litt “hagearbeid” som gjenstår.

vognbak
Bak vogna. Her skal det også “friseres” litt. Men noe må man jo ha å gjøre neste gang en skal opp også.

Jeg fikk strikka litt i helga også.
votter
Votter i garnet “Nobody put’s baby in a corner”. Disse skal toves.

bolgeskjerf
Ett av mine mange UFO-skjerf ble ferdig.

lillalue
Lue i baby-lama og silke.

restelue
Og en restegarn-lue.

Håper dere alle har hatt en delig helg og er klare for en ny arbeidsuke!

2 kommentarer
    1. Så herlig dere har det.. og du har virkelig stått i selen i helgen, sikker på at det røyk av pinnene… Så mye flott du har produsert..

      Har ikke strikket EN maske jeg i helgen, men satser på å komme sterkere tilbake etterhvert..

      Ha en fortsatt herlig uke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg