Strikking og farging

På tide med en liten oppdatering igjen.
Først må jeg vise frem ett UFO-skjerf jeg endelig fikk ferdig. Strikket i T'ika.
skjerftika

Så over til litt farging.

Lykketrollet og jeg hadde en ny FargeStrikkeKoseKveld i går.
Skikkelig gøy som alltid! Vi trodde at NÅ hadde vi lært, men der tok vi feil.
Vi hadde fortsatt noe å lære og det skal vi teste ut neste gang.  :O)
Vi må bare ha mer garn og farger…..

Først må jeg få vise frem de knallgode rundstykkene Lykketrollet hadde bakt til oss.
Og den deilige desserten! Jeg fikk dessverre ikke tatt bilder av alt det gode pålegget, jeg var for opptatt med å spise.
fskkdigg2
fskkdigg1
Viktig med næring underveis, for dette tar tid! (Takker for oppskriften)

Så må jeg få presentere  vår gode medhjelper:
ronjamoo
Ronja og assistenten hennes Mø.

Så var det bare å sette i gang igjen. Med farging…
farging

….og steking
garniovn

Og resultatet?

spaghetti
krollegarn
grnnbl

Her henger Lykketrollet's garn til tørk
lenegarnferdig

Og her er mine…
baby

PT2 i fargen "Nobody puts baby in a corner"

ild

Merino fra Uruguay i fargen "Goblet of fire"

lysgul

Og Sandnes alpakka i "Smørbukk"

Neste gang skal vi ha mørkere farger…..tror vi.  :O)

3 kommentarer
    1. He he først så sier Ronja Voff og takker for bildet, hun og Mø ligger nå her og titter sammen med meg..

      Nydelig fargene dine bli og herlige navn, nå digger jeg smørbukk, både i godis og i garne da.. *smiler*

      Ja vi har nok en ganske så slett læringskurve tydligvis.. men det sitter til gjengjeld godt da ..

      Takker for en kjempekoselig kveld.. og gleder meg til neste farging..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg