Strikketørke

Av en eller annen grunn blir det ikke så mye strikking om dagen. Denne helgen er intet unntak.
Må ha med varmen og solen å gjøre tror jeg.  :O)

Jeg har bare strikket dette settet siden sist.
sett

Jeg fikk også mer garn til å gjøre ferdig ett babyteppe i går…..men fargene var helt feil. Går ut i fra at det er risken med å bruke håndfarget garn. Hva jeg skal gjøre nå vet jeg jammen ikke. Rekke opp 200g garn er ikke så fristende. Men å ha en ubrukelig ting er ingen vits det heller….

Nå gleder jeg meg i grunnen mest til å farge mer garn selv. For det var gøy det!!!
Klar for en ny runde Lykketrollet??

3 kommentarer
    1. Stilig, herlige farger og digger modellen din.. hehe

      KLABBER jeg er klar, ny ladning med Koolaid i kurven, garn klart, vel nesten.. må hespe det litt opp, men SUPERKLAR..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg