Redningshette

Mens jeg venter på at strikkelysten skal komme tilbake, satte jeg i gang med prosjekt nummer 101.
Det er av garnet vi farget selv for litt siden. Easy i fargen "solnedgang (uten elg)".
Dette skal ettehvert bli en hette. Siden fargene er så knall, fant jeg ut at denne hetten vil gjøre seg godt i påskefjellet.
Man vil garantert bli sett fra redningshelikopteret om man går seg bort!

Her er i allefall begynnelsen:
redningshette

Og så langt rakk jeg i kveld. Nå må jeg smøre nistepakker og fåt ut gutta en tur før kvelden.
hette2

Ferdig hette
hette

1 kommentar
    1. Knallstilige farger og kombinasjoner..
      Digger solnedgangen altså.. spent på fortsettelsen.

      Synes jo garantert på påskefjellet.. *lol*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg