Ut i den frie natur

Siden regnet så ut til å holde seg borte, tok jeg med meg sambo’n og en firbeint på tur.
Det var en tur opp til Fjerdingen.
Og turen gikk bokstavlig talt over sokk og stein…….ja og søle og vann også.

t1

Trolske stier i skogen og mer kronglete og bratte oppoverbakker. Men det var mye vakkert å se på underveis.
t2

t3

t4

Flotte blomster og rare stubber.

t5

Hav av hvitveis.

t6

Blåbæra blomstrer også.

t7

Utsikten når vi kom opp var skikkelig flott!

t8

Jeg og Frodo tar en hvil på toppen.

t9

Dyret og gubben.

t10

Og selsagt var det masse fint å se på på veien ned igjen også.

t11

t12

Frodo poserer.

Turen hadde en stigning på ca. 300 høydemeter og var til tider ganske bratt. Men det var ingen problem å komme seg opp.
Vi brukte litt under 2 timer på turen. Men vi tok det med ro, stoppet på toppen en stund og stoppet og snakket med andre turgåere underveis.

2 kommentarer
    1. Så masse vakker natur, ble nesten misunnelig her jeg sitter på ræva…håper jeg kan være med der en gang….når modern har dradd.
      Har ikke samvittighet til å la henne sitte her alene, hun har jo bare meg. Men vi har det veldig koselig da og i morgen skal vi raide DT:0)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg