Rotehelg

Dette er en helg jeg ikke har fått gjordt noe som helst fornuftig.
Jeg har ikke hatt lyst til å gjøre noe og har da heller ikke fått gjordt noe.

Jeg begynte bra da. Og strikket ferdig denne kluten i Sumatra. Ett bomullsgarn jeg kjøpte på Husfliden.
Når det kommer inn noe nytt, må det jo testes da!
gronnklut

Så tenkte jeg at jeg skulle begynne på en heklet shorts.
Men jeg er ikke akkurat flink til å hekle, så så langt kom jeg før jeg gav opp.
shorts
Dette er den ene halvdelen av shortsen, nederste delen på det ene beinet.
Har planer om ha den ferdig til sommeren………2011 eller noe.   :O)

Siden jeg gikk lei av hekling, tenkte jeg at den ene votten i Trollgarn trenger en kamerat.
stvott2
Kom ikke videre langt her heller som dere ser…..rotehelg!

Jeg strikka videre på evighetsteppet mitt før jeg fant ut at bomulls-skjerfet mitt burde vært litt lenger.
Dessverre har jeg ikke garn nok, men jeg skal vel finne det etterhvert.
Så langt har jeg kommet på det da.
bomullskjerf

Og siden jeg nesten ikke har fått gjordt noe fornuftig i huset til nå i helga, får jeg ta ett raus i dag tenker jeg…….

God søndag!

1 kommentar
    1. Herlig Klut, digga mønsteret.. synes du har fått gjort mye jeg, selv om det er litt her og der.. viktig med variasjon ..*nikker*

      Følger spent med videre på shortsen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg