Nok en helg nærmer seg

Da er det bare en dag igjen på jobb før vi får en nydelig langhelg.
Man burde jo tilbragt den i campingvogna, men det er konfirmasjon så da må man jo være hjemme.
Håper nå i allefall på deilig vær, så man kan være ute en del!

I går hentet jeg min SV-pakke for april på Strikkepinnen.
En skikkelig koselig pakke med oppskrifter, sokkegarn og deilig bomullsgarn.
Ja, JEG sier deilig for jeg har oppdaget at bomull slettes ikke er så dumt!
Det var også med en alldeles nydelig sjokolade, som ligger i kjøleskapet og venter på at helgen skal komme.
Da skal den nytes med andakt. Det var også litt kaffe-kos i pakken, men det forsvant før bildet ble tatt dessverre.
Kjempetakk for flott pakke Strikkelise!!

svapril09

Jeg får vel også vise frem skalle-lue nr…..??? som har blitt ferdig.
Denne er strikket i Peer Gynt.
skalle28

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg