En nyyydelig helg…. så langt

Holder på med litt for mye om dagen. Først så har jeg fått jobba litt på evighetsteppet mitt.
Jeg aner ikke hvor mange masker jeg la opp på dette, men det er en hel haug.
snoteppe

Så med en bestillings-lue
ufograhv

Så har jeg tyvstartet på Mysteriestrikk for mai…..legger ut oppskrifter til dere andre 1. mai.
Men jeg må jo test-strikke litt.
muskat
prosjektet

Så tror jeg jeg skal begynne med Lykketrollet sin utfordring om å strikke pulsevarmere uten oppskrift i kveld også.
Hvis jeg rekker det da. Kommer helt sikkert til å rekke opp 100 ganger eller noe. 
hacho3

Og til slutt……UFO i solnedgang……. (sukk…)
Dette skjerfet hadde så klabbert gjemt seg bort da.
ufoisol

Håper alle har hatt en deilig dag i solen i dag. Og at vi alle får en diggers dag i morgen også.

3 kommentarer
    1. wow, fortsatt imponert over det evighetsteppet ditt.. fy flate.. og så mye du holder på meg,
      helt sjokkskadd jeg.. har ikke strikket en maske sidne onsdag jeg, og ser ikke ut til at det blir noe i dag heller.. gleder meg til å se pulsvarmerene dine..*hoppeglad*

    2. Jeg er imponert over evighetsteppe ditt får frysning og tenke på garnet.
      Strikker selv med akryl men det garnet greier ikke jeg ta på i det helle tatt.
      Ja de UFoene de har en tendes og snikke seg unna og gjemme seg regner med de gjør det på f…. for ikke vi skal fine dem.
      Regner med det er vel husnisse dine som har gjemt det.
      Spendende og se pulsvantene ferdig.
      Ha en flott dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg