Overraskelse!!!!

I dag fikk jeg en flott og overraskende blomst levert på døra.
Giver og bud var Lykketrollet. Og før jeg viser frem herligheten, må jeg bare si uendelig masse takk for en skikkelig flott blomst!!

Her er den:
blomst

Blomster skal man som regel ikke demontere, men dette var av en meget spesiell type.
Så her har vi den i deler:

Garn-delen
blomstgarn

Stæsj-delen
blomstpott

Digg-delen
blomstdigg

KJEMPEKLEM til Lykketrollet for flott bursdagsgave!
Dette skal bli til påskehøne og kyllinger i allefall!!

Har fått tova votter, og tøfler til bestemor også.
blaanissv
toflerbestem

Og så må jeg faktisk takke Lykketrollet enda en gang for å ta tatt med garn fra Husfliden opp til meg.
Og takke Sylvia som passer på å få garnet til meg.
Dette er det jeg mangler av garn til Nanuk-genseren min. Må innrømme at jeg ikke har fått den på pinnene enda, men det kommer…..

nanukgr

3 kommentarer
    1. For en flott blomst…liker sånne blomster mye bedre enn de grønne:0) Heldig er du Sonja,men vel fortjent må jeg si.
      Kos deg med nøstebarna du og fortsett å tryll frem masse pent..som vanlig..du er rask og flink.
      Stor klem fra Itzma.
      Ps..blir vel strikkekveld neste tirsdag vel???

    2. He he…jeg kunne ikke la vær å si ifra til Lene da hun var innom i ettermiddag, da hun sa hun skulle til deg på besøk.
      Også glemte jeg sist å gratulere med den nye jobben. Tror du får en helt ny hverdag, med hele TO ekstra timer i døgnet! de skal vel gå til strikking?;)

    3. Godt blomsten falt i smak, vel fortjent, og skulle bare mangle om jeg ikke kunne ta med garnet hjem til familien når jeg alikevel skulle dit.

      Pst 14 er en fin alder , hihi..

      Ha en fortsatt fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg