Mars

Tenk så er vi i mars alt. Tiden jogger avgårde! Snart kan vi kose oss ute i vårsolen og stelle i hagen igjen.
…..etter at all snøen er borte såklart….

Vi har vært oppe i campingvonga i helgen. Og jeg trodde jeg tok med nok strikketøy, men bomma skikkelig!!
Jeg strikka videre på buksa, men siden jeg hadde glemt å ta med alt garnet til den stoppa det litt opp.

Så jeg strikka ei lue som en kamerat av "gubben" skal ha.
piraten

Etterpå strikka jeg ett par tøfler til bestemor. Ja, de skal toves da….toflerbes

Og siden jeg hadde litt garn til overs fra den første lua, strikka jeg en til.
piratto

I kveld skal jeg rydde og vaske litt, men jeg skal vel få pressa inn litt strikking også.

Ha en topp søndagskveld!

3 kommentarer
    1. Så masse fint du har strikket,men neste gang må du ta med deg nok garn da:0)
      Ha en fin søndag og lykke til i den nye jobben i morgen. Stor klem

    2. Herlige lue, og hvordan i all verden klarer du å ha med FOR lite garn. Håper det er en lærepenge til neste gang *hytter med fingeren her*

      Ha en fin søndag videre og god strikk..

    3. Tok du ikke med nok garn!?? Krise!!! Men du fikk strikket “litt” alikevel ser jeg, hi hi
      En gang dro jeg til søsteren min over helgen, og tok med strikketøyet, som var et sett med mønsterstriper og 5 eller 7 farger, tror jeg det var. Jeg fikk strikket 2 omganger, og skulle bytte ny farge, og jammen hadde jeg glemt nettopp DENNE fargen hjemme!!!!!! At det går an! Alle de andre var jo med. Da ble jeg sur…..og rastløs!

      Han gubben din er bare sååå bortskjemt altså. Alle de gode kakene!!! Mmmmm..nå frister du en kakemons, og særlig den første kaka kunne jeg tenkt meg halve av…….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg