Bake-vaske-dag

Etter å ha gravd oss frem fra huset til bilen og videre ut på veien, kom vi oss ut for å handle i dag.
Snø?? Hvor?? :O)

Føste stopp var selvsagt Husfliden. Har jo gavekort som brenner her!!  :O)
Det ble deilig Nanuk til en genser. Var usikker på hvilken farge jeg skulle ha, men landet på en mellomgrå.
Og litt Mirasol til en lue ble med også gitt. Og enda har jeg ikke brukt opp hele gavekortet!!

garnfeb

Vi fikk handler litt mat også, og tippa lotto. Så jeg vinner noen millioner til mer garn  :O)

Etter det har det gått i rydding, vasking og baking. Og siden jeg ikke er helt ferdig, ser kjøkkenet mitt nå en smule bomba ut.

Men jeg har da fått ferdig muffins
muffbar

Og også en fromasjkake…..kommer bilde etter pynting i morgen.

Så skulle jeg sette i gang med å teste rundstykkene til Itzma.
Heiv sammen deilgen, knadde i vei og oppdager at jeg har glemt å ha i egg……
HYYYLLLLLLLL!!
Kaster hele suppa, og setter i gang med deig 2.
Resultatet:
runds

Nå har vi akkurat spist crispy chicken, og jeg skal finne frem sjokoladen min. YESS!!
Og jeg skal strikke videre på vesten min. SKAL ha den ferdig denne helgen!

God lørdagskveld da dere!!

1 kommentar
    1. Tastaturet er vått av sikkel her…sjokk nydelig garn..misunnelig jeg…nææææsj:0)
      Sant de rundstykkene var godt…jeg digger de

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg