Bursdag……

I går var vi på strikkekafe på Husfliden i Porsgrunn. Det var en skikkelig koselig kveld! Tusen takk alle sammen!!
Og siden jeg har bursdag om ikke lenge, fikk jeg bursdagsgave fra Sissel denne kvelden også.
Bare se!!!!

bursdagsiss
Her er det skikkelig MASSE digg altså!!!
Jeg rakk ikke engang hjem før jeg bare MÅTTE teste en ny oppskrift, på nye pinner, med nytt garn!
Kjempe-Mega-Takk Sissel!!!!

Siden jeg jobber med UFO'er om dagen og disse tar tid (sukk), har jeg ikke så mye å vise fram enda.
Bare disse små vottene som passer til mysteriestrikk 1 lua.
vamsebabyvott

3 kommentarer
    1. Synes du fikk kjøpt masse fint jeg..kjempe koselig at du fikk brukt pengene på noe du hadde lyst på.
      Ja, vi hadde det kjempe koselig…kan ikke huske å ha vært på en så koselig strikkekafe noen gang..skikkelig lunt og varmt og masse koselige mennesker. Neste gang kan jo selvfølgelig ikke jeg…er på kurs…fa…..

    2. Heisann, og takk for sist! var det ikke morro med strikkecafe i butikken? Men du kan tro jeg jobba i går, med å få alt på plass igjen, etter at vi hadde vasket først. Og formen er heller ikke på topp. Er blitt helt sausa av forkjølelse….atsjo….
      Grattis med dagen, snart? I dag har snuppa mi bursdag, 11 år, så her blir det feiring i helgen, ja!!
      Håper dere kommer neste gang også. Vi tar det nok der, hvis ikke et annet sted dukker opp.
      God helg!!

    3. Grattis med dagen i morgen, 29 igjen??

      Håper du får en herlig dag og masse kos…

      Var masse herlig i pakken ja, kos deg masse.. er nok ikke umulig det dukker opp en pakke til en av dagen ja, når du venter de minst. hihih..

      Kjempekos på strikkekafe, faktisk en av de koseligste jeg har vært på noen sinne tror jeg..

      følger spent med på vesten, arne og carlos , sjalet , vel ja resten..

      Pst Johnny er klar..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg