UFO’er

Her kommer tilståelsen. Dette er pr. i dag mine UFO'er eller WIP'er alt etter som.
De skal alle med unntak av teppet, bli ferdig i 2009 (håper jeg da). Jeg tror ikke det skal være noen jeg har glemt nå. Men skulle det dukke opp flere lik, setter jeg dem inn her.

Dette skal bli en søt babygenser
ufobabygenser

Dette en genser til meg selv (!!)
ufoblagenser

Det "berømte" Kiri-sjalet. Er på 11 runde nå.
ufokiri

Genser som jeg fikk garn og oppskrift av min kjære på til jul (Arne og Carlos)
uforodgenser

Skjerf som skal se ut som en drage til slutt
ufoskjerfd

Nok ett skjerf
ufoskjerffab

En vest, også til meg selv (blir skikkelig egoist i år)
ufovest

Og sist, men ikke minst (faktisk størst). Teppet jeg ikke skal bli ferdig med i 2009.
ufoteppe

Så får dere se neste gang noen av disse dukker opp i bloggen min. Det gjør de nemlig ikke før de er ferdige!

5 kommentarer
    1. Dette synes jeg faktisk ikke var mye da..er helt sikker på at du blir ferdig med det i år, i god tid også… Gleder mest til å se genserne ferdig jeg da.

    2. wow , du er tøff som kommer med slike stor tilståelser, tør ikke det jeg.. Gleder meg til å følge med videre da, med det tempo du holder så er det nok ikke lenge før dette er ferdig..

    3. Dette blir du nok ferdig med, vettø. Ønsker deg lykke til med alt sammen…….
      Og så kom Babysilken i den brune fargen i dag. Hvor mye ville du ha? Har du tlfnr mitt enda, kan du bare sende en sms, for nå står ungene i kø for å være på pc`n, og gudene vet når jeg kommer hit igjen…..sukk!!! Ps: håper du kan komme på strikkecafeen neste mnd da…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg