UFO’er og helt nye ting

Jeg holder på å rydde litt opp i UFO'er og garn disse dagene.
En UFO er endelig ferdig. Ett deilig babyteppe i 100% merino. Det er synd ikke mønsteret kommer frem på bildet, men det er masse små hjerter på det.
denntepp

Jeg har en del andre UFO'er liggende også, som jeg håper å få ferdig tidlig neste år.
Så får vi se om det holder mål da…….

Jeg fikk noe spennende nytt garn til jul, så jeg fant ut at jeg måtte forsøke på noe nytt. Hekling!!!!
Dette er ikke akkurat det vanskligste en kan gjøre innen hekling. Men jeg kan ikke hekle og oppskriften var på dansk! Men det ble da ett skjerf av det til slutt.
heklskjer

…..og i morgen er det jobb igjen da………..

4 kommentarer
    1. Så herlig med hjerter på babyteppet, da. Synd vi ikke ser det!
      Kom ikke på nett før nå (med unger i huset er det ALLTID opptatt) og hadde jeg sett kommentaren hos meg, hadde jeg tatt med garnet til deg. Du har fått mitt tlfnr, så det er bare å ringe/sende SMS.
      Håper du klarer deg frem til lørdag, fredag er det nemlig vareopptelling hos oss.
      Godt nyttår til deg og den koselige mannen din.

    2. Så nydelige det teppet ble.. wow..
      og du er jo en racer på hekling, mener å huske noen har kremtet at en ikke kan det jeg, men det var sikkert ikke det..

      Ønsker det ett forsatt herlig nytt år.. glis..

    3. Så nydelige det teppet ble.. wow..
      og du er jo en racer på hekling, mener å huske noen har kremtet at en ikke kan det jeg, men det var sikkert ikke det..

      Ønsker deg en herlig uke, og beste ønsker for 2009

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg