Strikke-jul

Jula kan brukes til så mangt. Rydde i alt garnet nissen dukket opp med er en av tingene jeg må i gang med etterhvert. Masse deilig garn var det! Og jeg fikk ett luksussett med rundpinner fra HW også. Det er koooosepinner det! Lurer på om jeg faktisk har vært snill i år??  :O)

Jeg har fått strikka bittelitt også! Noen sokker:
blagrosokk
brunbeigsokk
flstripsokk
stripsokker
Er til noen små tottelitter disse da.  :O)  2 og 4 år.

Og ett par små blånissevotter. Ikke akkurat ett godt bilde, men….
balnissvott

Håper på å få unna en del annet i helgen også. Ja, og oppdatert litt mer detaljer på det som blir lagt ut på salg på www.Strikkepinnen.com da. Greit med info, ikke sant?

2 kommentarer
    1. wow for en fart, har ikke strikket EN maske så langt i julen jeg.. håper å komme sterkere tilbake senere i romjulen..

      tusen takk for herlig julegave.. *smelt*

      Ha en fortsatt nydelig og herlig romjul…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg