Veldig snart jul

Julen nærmer seg med stormskritt. Heldigvis er jeg ferdig med alle julegaver nå. Skal bare ha opp juletre, kjøpe litt blomster (i dag) og vaske litt så kan julen bare komme!

I dag er sambo'n på tur, så jeg og guttane har huset for oss selv i nesten hele dag. Så jeg skal jobbe litt, snuse litt på å lage ett nytt (og forhåpentligvis bedre) forum og stelle litt i huset.

Det har ikke blitt så mye tid til strikking, men jeg har da fått gjordt bittelitt.

Måtte strikke en skalle-lue til. Sambo'n ville også ha en.
pirlue

Og så har jeg fått strikket noen par med sokker:
rhsokker
ffsokker
gbsokker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg