SSS (Strikket Siden Sist)

Hva har jeg så fått gjordt siden sist? Ikke så veldig mye er jeg redd. Men jeg har fått ferdig to Nanuk-luer:

nanukluerre

Endelig blitt ferdig med Alfa-vottene:

alfav

Og laget meg en hoodie, også denne i Nanuk.
Jeg har til og med klart å hekle rundt kanten. Jeg som ikke kan hekle!
Jeg droppet foreløpig båndet som skal rundt kanten og sydde i to knapper i steden.

hood3
hood2
hood1

Håper denne skal holde meg god og varm i København neste helg.

Ellers pjoner jeg videre på vottene mine. Men det blir nok en stund til de kommer på bloggen.
Pjoning tar litt lang tid for meg. Jeg pjoner for hardt, så jeg trenger litt mer trening.

Ha en flott søndag!

4 kommentarer
    1. Klart du kan hekle vennen..og denne hooden ble knall fin og jeg lover, den er deilig og varm.
      Masse annet fint du har laget også og du…kan jeg få oppskrift på alfavotter av deg..pliiiis

    2. Heisann
      Er du ferdig med hoodien alt? Den ble fin, men neste gang kan du vel være modell selv? Hi hi
      Jeg har enda et par votter som er pjonet ferdig, og blir nok ferdig med enda et par i kveld. Jeg er også litt hard på labben, men prøver å ta meg sammen.
      Så tøffe Nanuk luer. Snuppa maser om votter i Nanuk når jeg har på mine……..jeg vet ikke helt, jeg.

    3. Herlig hoodien, wow for en fart… imponert..

      Jeg har en “julegave” til deg i bloggen min..

      Ønsker deg en herlig adventshelg med masse kos og kreativitet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg