Sløv helg

Sambo'n er på guttetur denne helgen, så jeg og mine 4-beinte har hatt en sløv helg hjemme.
I dag har de faktisk ikke lyst til å gå ut i det hele tatt. Mye bedre i senga mener de.

Fredag fikk jeg da unna litt småtteri i huset….ja, og strikka litt da. Var tidlig i seng for lørdag morgen
dro jeg på harrytur med mutter. Fikk shoppa litt kan man si. Mye julegaver etc.
Etter å ha pakka ut, ble det å sløve foran tv'n med strikketøyet igjen

I dag har jeg presset og merket resten av sakene til messa. Så da er det bare evt. nye ting som må på plass.
Vi fikk dessverre bare små båser, så det blir skikkelig trangt. Men vi satser på fint vær.

Har ikke akkurat fått strikket så veldig mye, men jeg har kommet videre på babyteppet og begynt på en lue.
Det jeg har fått ferdig er en baktus i merino:
baktus

Og en pirat-lue også i merino.
piraten

og enda en lue:
blaasau

2 kommentarer
    1. Du er en racer på luer, imponert…Kanskje vurdere å ta frem saker og ting, og ta en titt, presse litt og kanskje feste noen tråder på det lille jeg her til salgs.. hark..

      Tror IKKE Marnesro har oppe lørdager dessverre, tror bare de har oppe når de arbeider..

      Men anbefaler en tur opp, fy flate å mye fint, måtte binde fast lommeboka og løpe ut.. så kom gubben diltende bak..
      hihi..
      passet på at jeg ikke
      snudde..
      glis

    2. Hei hei!! Du må huske på å ta med kameraet når dere skal på messa da. jeg sier lykke til med salget, og håper dere drar tomhendte hjem igjen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg