Ahhh….. søndag

En stille og rolig søndag. Nydelig!
I tillegg til å forsøke å få ferdig noen småprosjekter, holder jeg på å vaske, dampe og merke diverse julegaver og ting til julemessa. Den kommer stadig nærmere. Vekslepenger må fikses, bord må vi ha etc. etc.
Jammen godt det er noen uker unna enda.

Etter å ha ventet 2 uker på det siste nøstet jeg trang til halsen min, fikk jeg den ferdig i går.
Det er en hals/poncho-sak. Utrolig varm og god!
halseski

Jeg fikk også ferdig ett skjerf i Alfa.
brunalfaskje

Ett hårete skjerf av tyrkia-garn.
hartyrhvitskj

Og ett skjerf i dobbel Iris. Snakker om varmt og godt da!
dirisskj

God søndag alle sammen!

2 kommentarer
    1. wow, imponert over skjerfene dine jeg..
      at du orker å strikke sååå mange..
      sukk.. går alltid lei etter ett halvt jeg..

      Har ett borde her som jeg har tatt med hjem fra vogna, det er vel det nærmeste jeg har kommer forberedelse..
      hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg