Atter en uke har gått

Dette var uka jeg skulle få så masse ferdig! Tøfler, strømpe, luer, votter, skjerf, babyteppe, etc, etc.
Og hva fikk jeg ferdig? Vel, ikke stort.

julestroitovjulestrtov

Julestrømpe før og etter toving. Før toving kunne jeg ha begge beina mine oppi den og den rakk meg til godt over knærne. Godt den krympet litt i allefall. Vil koste meg en liten formue å fylle den.

skjerflue

Fikk da i det minste dette sette ferdig pgså da. Strikket i Alfa.
Er julegave, så bamse bare låner det litt.

Ellers kom jeg da meg videre på noen andre prosjekter, men ikke helt i havn.
Og jeg klarte selvsagt ikke å la være å begynne på noe nytt heller.
God søndag alle sammen! I morgen er det begynnelsen på en ny uke og DA skal jeg få alt det andre ferdig……..tror jeg……

2 kommentarer
    1. Hei og takk for sist. Det var litt av en strømpe du har laget. Fyll den opp med litt papir i tåen, så blir den ikke så dyr å fylle……..
      Flott vær i dag, men jeg tror jeg blir inne og pleier formen min i dag. Det ble litt mye rødvin i går……….Vi sees.

    2. Jeg julestrømpa ble bare mega sjokk lekker… er litt misunnelig her,men vet at det ligger masse arbeid bak så jeg tror ikke jeg orker å strikke en. Heldig er ihvertfall hun som får den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg