Hemmelig venn 4 runde

For ett par dage siden ramlet det ned en pakke i posten.
Den som har sendt meg denne er virkelig tankeleser. Jeg ble nesten skremt!
Dagen før pakken kom, kikket jeg på oppskriften på ett skjerf på nettet. Jeg hadde lyst til å hive meg over den med en gang, men jeg hadde ikke noe garn liggende som passet. Vel i pakken var det garn, pinner og oppskriften på dette skjerfet. Snakker om å treffe med en HV-pakke! Som dere ser, er jeg allerede i gang med skjerfet.

hvb4
Massevis av takk til min HV denne gang. Ingen hint, så jeg aner ikke hvem du er.
Fikk deilig sjokolade også. Den blir helgekosen min.

drops
Har ikke kommet så langt, men det er gøy å strikke!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg