Julekalender

Ja, jeg vet det er en stund til jul, men jeg har bestemt meg for å lage julekalender til min kjære i år.
Den skal bestå av 24 sokker som jeg skal legge noe godt oppi. Jeg er så vidt i gang med å strikke noen sokker. Og kom på at siden jeg ikke skal ha 2 og 2 like, er det en fin måte å kvitte seg med restegarn på også.
Resultatene blir kanskje litt snodige, men de kommer til å gjøre jobben tenker jeg.

Her er begynnelsen:

julesokker1

Her er noen jeg har strikket tidligere og noen jeg har fått til prosjektet av min kjære svigerinne.

julesokker2

Som dere ser, blir den en hærlig røre av former og farger.
Takker så mye for den søte rosa og de kule bortenfor Sissel!!

3 kommentarer
    1. Hoppeglad…er så glad de kom til nytte vet du..og herregud så mange fine sokker du har fått strikket..her går det unna. Blir en utrolig fin kalender det der ja.

    2. wow, skikkelige mange herlige sokker..
      jammen går det unna, og det er jo sikker morsommere å strikke bare en sokk ja..
      *fnis*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg