Ferie-strikk

Jeg har hatt noen deilige dager med ferie. Har vært på Rauland og kost meg med skiturer og turer på beina.
Været var dessverre ikke topp, så jeg fikk strikket litt også.
Kommer til å legge ut resultatene her etterhvert som jeg får festet litt tråder. 

gklut
Klut i bomull. Skikkelig påske-fin.

hvitbootie
Ett par baby-booties til. Har vel snart 20 av dem eller noe.  :o)

spragbootie
Ikke helt den vanlige fargen på slike booties, men forandring fryder kanskje??

gpb
Pannebånd i Heilo.

lpb
Pannebånd i Smart.

ropalsokker
Opal-sokker.

gsmett
Smetteskjerf.

beigebootie
Nok ett par booties.

beigevott
Votter som matcher.

opalsokk
Mer Opal-sokker.

glbootie
Disse mangler silkebånd. Usikker på hvilken farge jeg skal bruke på disse.  :o)

I tillegg har det blitt noen rosa krone-pannebånd i forskjellige størrelser. Bilder kommer når de er ferdig tovet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg