En oppdatering så langt denne helgen

I morgen skal vi ha en del folk på besøk, så jeg får ikke strikka så mye som jeg gjerne vil.
Men jeg har da fått unna litt denne uka også.

Først litt mer baby-saker:
rosahvitbooties
divblaabooties
blaabooties

I går strikket jeg min første klut. Var første gang jeg testet bomullsgarn også.
Spennende å forsøke seg på noe nytt.

gronnklut

OK, ikke den mest avanserte saken, men den gjør sikkert jobben sin.

Jeg har også begynt på ett hårbånd med flette. Har aldri forsøkt meg på det før heller.
Og selvfølgelig MÅTTE det være en feil i oppskriften, men når jeg fikk rettet på det gikk det bedre.

flette

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg