Nyttårshelgestrikk

Nyttårshelgen koste vi oss i campingvogna og det ble tid til litt strikking.
Jeg fikk ferdig ett sjal med en ny oppskrift jeg fikk av en god kollega på jobb til jul. Fikk garnet også.  :0)

sjalhull

Jeg er i gang med ett til i ett annet garn. Dette er i Kitten. Tror jeg skal strikke flere av dem.
Det skal også frynser på dette, men det kommer senere.
Hvittsjal

Jeg strikket også ett deilig, helt enkelt skjerf. Det er i ekstra fin merino og sjokkvarmt, lett og mykt.
skjerfbeig

Jeg fikk også strikket ett par pulsevarmere, men har ikke fått sydd dem sammen enda.
Disse er også i merino.
Pulsevarm

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg