Skjerf

Siden jeg ikke er så dreven med strikking enda holder jeg meg til de litt mindre prosjektene.
Dette skjerfet fikk jeg ferdig på noen få timer. Ikke så vanskelig med 20mm pinner.
Garnet er fra england og utrolig deilig og mykt.

image23

Ett annet skjerf-prosjekt er Føniks-skjerfet fra HP-boka. Er ikke så mye igjen av det heller nå.
Skal bare lage alle frynsene i bunnen. De skal sybolisete halefjerene på Føniksen og noen skal ha på perler og skal være tårene til fuglen.
Og jeg får litt trening i å lese oppskrifter også.

image24

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg