Litt videre……og nye UFO’er

Siden jeg ikke akkurat er flink til å oppdatere her, tar jeg ett lite raus i dag. Har kommet litt videre på mine UFO'er og fått noen nye:

image17
Dette skal bli ett sjal til bestemor tenker jeg. Hun fryser hele tiden, så det burde bli bra.

image18
Dette er en begynnelse på Føniks-skjerfet hentet fra HP-boka. Garnet er bare helt nydelig og bløtt.
Strikker dette sammen med svigerina mi. Hun blir nok ferdig leeenge før meg.  :o)

image19
Har kommet litt lenger på denne også. Snakker om deilig garn du!

image20
Endelig halvveis på Noro-sjalet! Yess!!

1 kommentar
    1. Du er jommen effektiv…. er litt misunnelig på noro sjalet ditt jeg da..he,he…
      Snart blir vi ferdige med føniks skjerfet men, jeg blir ikke ferdig før deg, du har kommet myyyeee lengre enn meg…glis

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg