UFO’er og WIP’er

Som mange andre som strikker litt, har jeg etterhvert fått meg en del UFO'erog WIP'er. De jeg holder på med akkurat nå er:

image9
Sokkene mine. Det første jeg begynte å strikke på. Men EN er da i det minste ferdig.  :o)

image10
Sjal i Noro, som skal holde meg varmt på jobb så snart det er ferdig.

image12
Dette er et sjal i babyalpakka/silke. Jeg kommer til å bruke laaaang tid på dette, for jeg er ikke så glad i vrange masker.   :o)

image13
image14
image15
Noen lapper til lappeteppet mitt er da i det minste ferdige. Men jeg har vel noe sånt som 80 lapper igjen før jeg har nok til teppet mitt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg