Søndagstur 1

Det ble to søndagsturer denne helga.
Den første ikke langt fra der jeg bor.

Vi besøkte først disse kule kuene.

Ei var heller trøtt… morran nå liksom…..næhhh.

Men de andre kom bort og hilste.

Både store og små.

Mamma sa jeg skulle posere sånn.

Var det bra mamma?

Skulle dere stikke snart eller? Jeg vil sove mer…

Det er en masse rognebær i år også. Jeg vurderer å prøve å lage
rognebærgele. Det har jeg aldri prøvd meg på før. Men de må bli modne først.

Det er også en utolig masse kongler, men jeg tror ikke de er brukanes til stort.

Vi gikk forbi Gunnars verksted. Her er en som finner på mye artig.
Bare ta en titt på siden hans. Og se på blinkskuddene hans også.

Så gikk vi over elva ett par ganger.

Veien er i ferd med å gro igjen. :O)

Forbi kirken og opp til bilen. Men vi kunne jo ikke gi oss der.

Så vi satte oss i bilen og kjørte en liten bit før vi gikk tur 2 for dagen.

7 kommentarer
    1. Imponert over sprekheten deres.. nikker.
      OG sukk………………….. smelt. for noe herlige kuer.. ,, sa jeg sukk.. *forelsket*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg