Er det vår alt?

Hjemme i hagen er det noen som tror at det er vår allerede.

Snøklokkene blomstrer.

Til og med rabarbraen er på gang alt.

 

Jeg synes aldri jer får noe ferdig om dagen. Men en lue i Opal (tror jeg) er ferdig nå.

To par tova votter i Hverdags også. Vurderer å tove disse en gang til om jeg tør.

Lørdag bakte jeg boller, men jeg hadde problemer med å få dem til å heve.
Jeg tror det hadde noe å gjøre med at jeg hadde 13 grader inne. *ler*
Men det gikk bra til slutt. 

 

Tusen takk for alle gaver, kort, hilsner og meldinger som jeg fikk på bursdagen min!

4 kommentarer
    1. Hei, og grattis med dagen som var på lørdag. Jeg savnet dere på strikkecafeen sist uke, men du hadde jo gitt beskjed om at du ikke kom. Takk for det. 😉
      Jammen har du sneklokker i hagen din. Det er jo helt villt. Men det er deilig med tidlig vår.
      Er straks på vei til jobb. Har med strikketøy, for under OL blir det nok litt stille……
      Ha en fin uke, klem

    2. Neineinei, har jeg glemt bursdagen din?! Det var ikke meninga. Gratulerer så mye med dagen på etterskudd! Ble det noe kake på jobb?

    3. Våren var på besøk.
      Gratulerer så mye med dagen .. har jo en middag og gave til gode, så den som venter på no godt osv.. ler.
      Imponert over at du får noe ferdig, så mye som du styrer ellers.. kjempegodt jobba. Kul lue og fine votter, værre med meg, som ikke får noe ferdig. ..
      Ha en herlig helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg