Votter i lange baner

I ett plutselig panikk-anfall for ikke å ha nok ting med å selge på messa…(10 store plastkasser er jo ikke så mye *hoste*)..har jeg satt i gang å strikke votter. For det er jo helt klart det alle vil ha i år….håper jeg.
Noe sier meg att ett par digre halser hadde vært bedre, men det får så være.

Her er mine aller første par pjonede votter. Pjonet i Vamsegarn.
De er lett tova og børstet innvendig. Nydelige på. 

Så har det blitt noen strikket i Nanuk. Ikke mange nøstene igjen av det garnet nå.

 

Jeg har også strikket et hundedekken i Eskimo. Håper Luna holder varmen i vinter.

En koselig dame på Ravelry mente hun ikke kunne bruke dette garnet til noe og gav det bort. 
Jeg var den heldige mottager. Nå gjelder det bare å finne noe passende til det. Kom gjerne med forslag. Det er 100% ull. Hun sendte også med kakao og ett koselig kort.

Nå litt husarbeid og middagslaging. Ha en koooooos kveld! 

5 kommentarer
    1. Fy for en fart, du burde få fartsbot… Stilig votter, du er jo en pjoneracer.. Herlige luna blir helt sikkert vakker i det nydelige dekkenet…
      Vakkert garn, stilig farge, nydelig, burde absolutt strikke noe til deg selv i det.. *nikker hardt*

    2. Hehe….herleg! Eg har ikkje vågd meg på julemessebasillen enno, men det ser artig ut. Håpar du får solgt litt,- og med 10 plastkassar vil eg tru du har nok, ja. Lykke til! 🙂

    3. Takk for koselig kommentar i bloggen min! Masse lykke til på julemesse:-) Jeg håper selv å lære meg pjoning etterhvert… er det vanskelig?? Har du vært på kurs? eller kan en lese seg til oppskrift?? God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg