Fuktig helg

Denne helgen skulle jeg i grunnen dratt opp i vogna og vært på Dølemo-markedet.
Men så meldte de ikke akkurat strålende vær. Så jeg feiga ut og ble hjemme i steden.
Noe jeg var glad for når jeg så været i går.

Så i steden har jeg malt litt og ellers rota litt i huset.
Og så hadde Lykketrollet og jeg noen koselige timer på Herkules i går ettermiddag.
Helt til de stengte.  *ups*

Det har ikke blitt så veldig mye strikking denne uka. Det eneste jeg har å vise dere er en liten nisselue.

En selekjole til samme lille nissefrøken.

En babykjole i ett bambusgarn jeg fikk fra en swap-venninne i Finnland.

En av tingene Lykketrollet og jeg fant i går var ett nytt oppskriftshefte og garn på tilbud.
Så nå er jeg i gang med prosjektet…… Hva det skal bli? Vent å se….

 

1 kommentar
    1. Er det en lampeskjerm du strikker på?? det skal jeg altså strikke når jeg får anledning. har masse interiørgreier på gang. det nermer seg jo strikkecafe også, og jeg har ordnet en som kommer. Bare til å glede seg, vettu.
      Nisselua var kjempeskjønn. Synd den er til en dukke, da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg