Påske – Frodo m.m.

Det ble jo selvsagt noen bilder av Frodo i påsken også.

Han kan det med å virkelig gjøre det beste ut av enhver situasjon og bare nyte livet.
Vi har helt sikkert mye å lære der.

Å slappe av i senga og å vekke sambo’n er skikkelig digg.



Her leker han modell for den nye pinne-kolleksjonen til Woods of Norway.

Work it!

Løp og kjøp!


På en av rundene våre er det en grop som vistnok er helt strålende å rulle seg i.
Jeg burde vel i grunnen filmet dette, men her er noen bilder av seansen.



Om det ble noe bading? Selvsagt!




Vi feiret at vår gode venn og nesten-nabo på plassen fylte 60 i påska.
Vi ble servert deilig spekemat med tilbehør og dessert!

Jubilanten fikk mange gratulasjoner … også på SMS.

Siste dagen hadde vi egg og bacon til frokost. Og stekingen tok sjefen seg av.

Vi fikk også besøk en av dagene. Skikkelig koselig.






 

2 kommentarer
    1. Skikkelig digg tur.. du gjør det bra som modell Frodo,, jeg fikk nesten lyst til å kjøpe en pinne jeg og.. og vannet er godt.. ikke sant.. fikk testet det i påsken jeg og.. var veldig, .. eh………..
      oppfriskende.. er ordet jeg lette etter…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg