Hjemme-helg

Det har vært en hjemme-helg. Nesten i allefall. Hvis man ser bort fra Roadtrippen til Sverige.

Så jeg har fått vasket litt tøy, ryddet, stekt opp kjøtt, pakket litt til ymse til ting som skal skje etc. etc.
Det er i grunnen greit med en sånn helg en gang i mellom også.

Vi har hatt sambo’s yngste datter på besøk i helgen. Og her er en far/datter stund.
De sitter i samme sofa med hver sin pc og chatter. Og siden de sitter i Frodo sin sofa, la han seg på gulvet.
Ingen vits i å snakke sammen lenger…..

 Jeg har fått strikke noen småting også da.

Jeg strikket denne djevellua i Järbo mellanraggi på harryturen. Vel nesten bare på turen. Gjorde den ferdig hjemme.

Jeg fikk ferdig VM-lua i Mitu.

Strikket ett smetteskjerf i Viking sportsragg.

Og ett i Ty.

Da jeg var på kjøkkenet i dag, oppdaget jeg at den ene sukkulenten min har begynt å blomstre.

Fortsatt god søndag!

2 kommentarer
    1. Nei, hvorfor prate når man kan kommunisere på pc.. *ler*
      Grattgis med blomster på sukkulenten… sånne blomster digger jeg..
      Herlig djevellue nyydelige farger, myyye finere farger i RL.. og du er en racer på vm luene og smetteskjerfene, sikker på at du har turbopinner…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg