Langhelg!

Først av alt…Gratulerer med dagen!! Håper alle har hatt en flott 17. mai selv om været ikke har vært det aller beste.

Denne helgen tok vi langhelg i vogna. Fri på fredag var bare nydelig.
Og så fikk vi hjulpet noen venner med å flytte campingvogna si nærmere oss.
De trang mer plass for de skal også ha Isocamp samtidig med oss. Og på den gamle plassen var det ikke plass til den.

Her kommer vogna. En annen nabo hjalp til å trekke den.

Det er alltid litt styr å få dem akkurat der man vil ha dem.
Men som dere ser, følger alle godt med.

Men den kom da på plass. Slik at alle var fornøyde.
Og vi har fått ryddet opp på den gamle plassen. Og kost oss med kaker og vin på kvelden også.
Nå er det bare for snekkeren å sette i gang med plattingen.

Vi lurer på å døpe plassen Landhaus-plassen eller noe sånt.
Det er kanskje ikke så lett å se, men vi har også ett Landhaus.

Og i august kommer Isocampene også. Så nå er vi på møbel-jakt.

Når vi er der oppe, blir det alltid mange turer med Frodo. Og han bare elsker det!

Han liker også vannet. Og selvsagt hadde jeg ikke med kamera, når han første kvelden satte etter ett par ender.
Han var halvveis over til andre siden før han snudde. Kliss våt bikkje i campingvogn er ikke akkurat noen drøm for å si det sånn. PS. Ronja. Skal hilse fra Frodo og si at ender er skikkelig kjappe svømmere og vannet er fortsatt nydelig.

Det hender han har tid til å leke litt med noen “pinner” også.

Det er i grunnen ikke så farlig om det ikke er sol hele tiden. Ikke når naturen er så fin som dette.

Her er det noe som har spist ser det ut for. Mange av trærne var fulle av kongler i stammene sine.

Men mye uteliv gjør at man blir trøtt og sliten og da må man slappe av litt.

Jeg fikk strikka litt denne helgen også, men har ikke så mye å vise dere. Jeg holder på med ting som tar tid.
Men jeg fikk ferdig ett par booties som ei på jobb ønsket seg og så testet jeg ut en oppskrift på en bukse.

Og snart er det nok en langhelg!

3 kommentarer
    1. Kul blogg, fint design også. Innlegget var innholdsrikt. Fortsett med den gode bloggingen 😉
      Kommenter gjerne tilbake visst du gidder, og ta en titt på bloggen min. For jeg vil inspirere DEG ! ( – :
      Graaaaaaaaatulerer med dagen !! <3

    2. wow, jammen har dere fått jobbet i helgen.. imponert.. hehe
      Hva med å kalle det House plassen… *nikker*.
      Gled dere til Isocampen, blir ett helt annet liv.. enda mer koseliv..
      Nydelig bilder, og bare digger bildene av Frodo.. Ronja nikker ved siden av meg, og er litt misunnelig for hun har ingen ender å jakte på..
      og helt enig, gjør ikke noe om ikke været er perfekt, så lenge
      en har nydelig utsikt og godt selskap
      Hva slags pinner bruker du, med motor.. milde moses for ett tempo…
      sjokk imponert.. nydelige booties og herlig vinstrikkbukse..
      OG ja.. snart en koselanghelg til, god tur, kjør pent, og
      lukt på noen blomster for meg også..
      Voff voff til Frodo fra Ronja

    3. Heisann
      dere har fått “jobbet” i helga ser det ut som. Og jeg ler av den bikkja di, for den ser alltid glad ut på tur.
      I går kom finværet, og jeg, som alltid hvert år, er nå helt rød her og der. Merker ikke sola tar før etterpå…..uff
      Det røde prosjektet , er det den Arne og Carlos tro? Den vet jeg du vil bli fin i!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg