Gråhelg

Da var en grå og våt helg over. Men jeg klager ikke.
Sånne helger er som regel veldig avslappende og denne var intet unntak!
Vi dro opp i vogna selv om de meldte sikkelig dårlig vær. Nå ble det ikke så ille som de meldte, så det ble turer i skogen med mine 4-beinte, men regn nok til at det ble litt strikking.

Jeg strikka dette babyteppet av Evilla. Det er nå i maskinen for litt toving, så skal jeg hekle en kant på det.
Ferdig strikket var det 94 x 94 cm. Så får vi se hvor mye det krymer i vask.  :O)

teppergh

Jeg ble også ferdig med ett par sokker i Hummingbird.

sokkerhumm

Alpakka og i skikkelig gode høstfarger. Koseokker!

2 kommentarer
    1. Her går det unna med strikkingen, ser jeg! Ja, dårlig vær gjør det sånn at man får strikket ting ferdig, ja! jeg har både strikket OG gjort rent i hele huset i helga, så jeg er fornøyd….sålenge det varer! Sukk!
      Nå er en genser i garnet fra Nøstebarn ferdig, og FOR ET GARN!!!! Jeg er superfornøyd!!
      Fortsatt god sommer!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg