Å jul med din glede

Så kom endelig juleaften for meg også!!!! Nei, det har ikke klikka helt for meg.  :O)

I fjor var jeg med på en julestrømpe-swap på Ravelry. Min strømpe som skulle komme fra Canada dukket aldri opp.
Dermed skulle jeg få en strømpe fra en "engel". Min "engel" heter Kim og hun er fra Michigan. Og i dag kom julestrømpa mi med innehold!!

julstrompe

julinnehold

Her er det skikkelig masse snadder! Jul er koselig uansett årstid!

Jeg kan ikke vise frem noe snø fra hagen nå, men nå er de andre rhododendroene mine i full blomst.
rhod1
rohd2

3 kommentarer
    1. Heisann Rubia
      I går vi hjem fra USA, så det er en liten oppdatering hos meg nå!
      Her farges det garn og strikkes, ser jeg. Jeg så etter Cool Aid i butikkene der borte, men fant jeg noen? nei. Tenkte jo på deg og Lene, jeg da, så skulle dere fått av meg.
      Så fin tur du har hatt med alle gutta dine. Her drar dere altså fra sommeren og opp til høye brøytekanter, ja ja….
      Vogna deres ser nesten ut som en hytte, så den kunne jeg ha tålt (er ikke glad i sånne vogner, serru)Kjempefint sted dere har der, iallefall.
      jeg må vel se å bestille de pinnene og nålene til dere fra DSA om de ikke er blitt bestillt mens jeg har vært på ferie……..

    2. Jeg har hørt at jula varer helt til påske…. Noen månder til eller fra, hva gjør vel det. Morsomt med pakker uansett årstid og innhold!
      Nydelige blomster! God helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg