Det er vår…

Det er vår i hagen min, så jeg må jo vise frem den første rhododendroen min som blomstrer så flott nå.

rhododendron

De andre kommer etterhvert, men denne er alltid først ute av de 5 jeg har.

I en av blomsterkassene er det også liv.

blomsterkasse

Den lille busken i midten har overvintret og har søte, bittesmå, rosa blomster.
Men de er ikke så enkle å få med på bilde.

Jeg blir liksom ikke ferdig med noe som helst om dagen.
Sikkert forde det er en del andre ting som opptar verdifull strikketid, men sånn er det vel litt utover nå.
Jeg fikk da ferdig vott nummer to av troll-vottene mine i helgen da.

digrevotter2

De er nå i maskinenen sammen med noen skjorter og grønnsåpe.
Så får vi håpe de krymper til en mer normal herrestørrelse etterhvert.

Jeg hadde jo noe garn jeg ikke viste hva jeg skulle lage av og ramlet til slutt over en oppskrift
på ett babyteppe jeg bare MÅTTE strikke. Eneste problem er at jeg har for lite av dette garnet nå.
Så jeg må få tak i mer. Og det kommer fra Uruguay. Så teppet blir ikke ferdig med det aller første.
Men her er i allefall en god start.

babyteppergh

Mønsteret synes ikke på dette bildet, så jeg håper det kommer mer frem etter blokking.

Og til sist en liten oppdatering på lestene, som ligger i faresonen for å bli rekt opp.
Men så langt er det liv i den.

lester2

Har så vidt begynt på mønsteret og er ikke venn med det for å si det sånn.
Men jeg skal gi det en sjanse til…..tror jeg……

1 kommentar
    1. Nydelige blomster.. Spent på vottene.. de er jo så stilige..

      Du er flink som holder ut med sokkene da, og ikke har rekt de opp..

      Og i morgen er det TIRSDAG.. HOPPEGLAD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg