Støvsuger4 kommentarerPosted on 28.02.2017 kl. 08:32 Carl er ikke spesielt glad i støvsugeren. Men når den ikke bråker, er det helt greit å angripe den. Og ligge under ledningen.Ha en støvende fin dag!4 kommentarer
bra innlegg : )
Og når du starter den…. da farer han avsted som en strek? Kule bilder! 🙂
Margrethe: Helt rett, da er han vekk på 0,01 sekund. :o)
Mauricio B Evensen: Takk! :o)