Tak

Siden huset jeg bor i har hatt ett tak som er noe lekk..
…ett par – tre plasser, måtte jeg få fikset det.
Etter å ha byttet ut en masse råte med friske bord og fått på ny papp etc.,
kom taksteinen i går.
Selvsagt når det var hele 5 biler i gården her.
Men ikke noe problem det, en trenger ikke så mange millimeterene å gå på.

Leverandøren var grei å sende med 0,5 l vann også. Siden det var utrolig
varmt i går. Vannet var en smule varmt etter turen i solsteika oppå sort
takstein. Men tanken var jo god da.
Jeg fikk også reklame for en rimeligere stein enn det jeg akkurat hadde kjøpt..eh.. ok?

Så var det bare å “lempe” steinen opp på taket.

Ha en vanntett dag!

6 kommentarer
    1. Og så var det bare å jobbe i vei i den fantastiske sommervarmen! Tanken bak halvliteren med vann var jo god – men det gikk vel med noen liter til, hihi…. og reklame for billigere – hallooooo….. hmmmm…. men nå blir huset tett og flott – før høststormene kommer flyvende… <3

    2. Margrethe: Jeg har heldigvis god hjelp til dette. :o) Men det gikk med mye mer enn en halvliter vann ja. Blir deilig med tett tak ja. Hadde flere lekkasjer i det før.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg