Kragerø m.m.

Først litt sykdom. Beklager.
Etter å ha vært sammenhengende forkjøla i over 6 år, gikk jeg litt lei.
Så jeg ble allergitestet ved blodprøve. Resultat ingen allergier.
Så i går bar det avsted til Kragerø for å bli sjekket av øre, nese, hals-spesialist.
Ny allergitest. Følte meg som en nålepute. Ingenting slo ut.
Ikke fant han noe annet heller. 
Resultat, jeg fikk mer enn nok allergimedisiner til å dope ned hele skilandslaget
og sikkert skiskyterne også. Det må være noe jeg har missa her ett sted,
men jeg skal da gi det en sjanse.

Men dette var altså grunnen til en aldri så liten juletur i Kragerøs gater.
Selv om det var pynta til jul hele veien, får en liksom ikke den store 
julefølelsen.

Men koselig er det jo.

Det var dårlig med issalg denne dagen i desember.

Men interiør etc. har Kragerø mer enn nok av.

Det var ikke akkurat trengsel i gatene.

Hmmm… hva er det nissene holder på med???

Om de trenger kontanter, får de heller stikke innom han Jånni.

Ha en frisk og fin dag!

10 kommentarer
    1. Håper du får orden på den forkjølelsen :)) Koselig i Kragerø, men har bare vært der om sommeren, og nå er det 4-5 år siden sist :)) Mange fine bilder her <3

    2. Lykke til med allergien…Jeg har selv gått til skrittet og vaksinere meg for alskens skit jeg ikke tåler! 3 år med masse sprøyter ukentlig skal i følge øre nese hals legen kurere meg for det meste…sånn ca 1, 5 år inn i sprøte helvete,reagerer jeg ikke lengre på hunder og katter i det minste…..bare 18 mnd. til med sprøyter nå… 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg