Strikkefestivalen

Så var det på tide å vise dere litt av utstillingen og hva som
kunne kjøpes.

I butikkdelen var det stort sett strikkepakker. Litt løst garn også, men alt for lite av det.

En fikk også kjøpt ferdige produkter samt te, kaffe og sjokolade.

Ellers var det virkelig mye fint å se på.
Masser av ideer.

Men dette blir nok ikke ett prosjekt jeg starter på.

Masse søtt for prematur.


Dette er hva jeg kaller nøster! Diiiigre!
Skulle vi hatt med ett av de store, måtte vi hatt med henger.

Garn i alle regnbuens farger. Jammen glad jeg ikke skal nøste opp dette
igjen.

Restegarn kan brukes til så mangt.

Kuuule knestrømper.

Ta en god titt på den ene “sauen” i flokken der.  :O)

Ha en ullvarm dag!

4 kommentarer
    1. Margrethe: Det vare helt utrolig. Jeg kjøpte ikke så mye som ett nøste. Men den boka med oppskrifter for prematurbabyer kan det hende jeg kjøper senere. Var så mye søtt i den. :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg