Feriegave

Hvert år får jeg en flott feriegave av Lykketrollet.
Og det fikk jeg jammen i år også!

Til Carl og Nussi.
Begge mjauer stor takk til tante. Dette er snadder!

Masse deilig garn og flotte maskemarkører.
Nå blir det masse sokkestrikk. Og så må jeg finne ett fint prosjekt til
bomullen.

En hel haug av godt. Søtt og salt. Snakker om å kunne lade opp.  :O)
Og kakaoen begynner jeg på i dag. Sår hals her.

Og litt av hvert. Bukowskibamse og GreenGate mugge til samlingene mine.
Deilig, ny pysjbukse, sokker, kopp og annet flott og vakkert.

KJEMPE TAKK Lykketrollet! Med dette kan jeg kose meg utover høsten og
vinteren. :O)
Du er sprø!

Ha en gavmild dag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg