Svolvær

Svolvær er en flott by med masse å by på.
Men utrolig nok, fikk jeg ikke somla meg til å ta så mange
bildene denne gangen. Det er nesten flaut!
Ikke engang geita fikk jeg med meg. Jeg må love at neste gang
skal jeg virkelig ta meg sammen!

Men her er i det minste noen bilder fra de koselige torvet.

Overnattingen her ble på Lofoten Feriesenter.
Det eneste de hadde igjen var to rom med ett par senger i hvert.
Kjøleskap på gangen og tilgang på sanitærbygg.
Men det fungerte veldig bra.

Ha en fotofin dag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg